Javascript is currently disabled. This site requires Javascript to function correctly. Please enable Javascript in your browser!

Marketing

Marketing Wedding.hr

Marketing

Zašto oglašavati na portalu Wedding.hr



1. Kompetentnost

Wedding.hr postoji već 6 godina. Tijekom tih godina napisali smo preko 200 članaka vezanih za organizaciju vjenčanja. Svakodnevno smo radili na našim društvenim mrežama i razvijanju brenda i imena Wedding.hr da se možemo pohvaliti kako nema osobe koja je prošla organizaciju vjenčanja, a da nije čula za Wedding.hr.
 Tijekom tih godina smo pratili rad naših partnera, zajedno s njima napredovali te trudili se biti uvijek u korak s vremenom i svjetskim trendovima. Na temelju tog iskustva danas možemo prepoznati kvalitetan rad te vrijednost svakog pojedinog subjekta iz svijeta vjenčanja. 


2. Brend

Želimo razvijati brend portala Wedding.hr kao instinskog poznavatelja svijeta vjenčanja te promotora turističkih vjenčanja u Hrvatskoj. Domena Wedding.hr omogućuje širenje van granica Hrvatske, a planirana višejezičnost omogućuje predstavljanje Vaših usluga ni proizvoda prema drugim europskim zemljama. Portal se trenutno prevodi na engleski jezik što će dodatno povećati čitanost te privući strane turiste na predivne hrvatske lokacije. 


3. Svakodnevne objave

Svakodnevna objava članaka nas drži u korak s radom naših partnera. Plan rada je jednostavan  - mladenke - Wedding.hr - naši partneri. Wedding.hr je posrednik između onih koji se bave industrijom vjenčanja i mladenki koje tek ulaze u svijet vjenčanje. Trudimo se pružiti mladenkama, redovitim posjetiteljicama portala Wedding.hr maksimalnu informaciju vezanu za organizaciju vjenčanja, a po preporuci naših partnera koji znaju kako stvari na tržištu stoje. Ne štedimo riječi i ne štedimo prostor na portalu - želimo i volimo pisati o svemu što se u Hrvatskoj trenutno u svijetu vjenčanja događa.


4. Modernost

Wedding.hr je najzanimljiviji portal za vjenčanja u Hrvatskoj. Svakodnevna objava članaka nas uvijek drži u korak s radom našim partnera, a iskustvo nam daje mogućnost uvijek objavljivati nešto novo, drugačije i bolje. Sam pogled na naslovnicu portala Wedding.hr, količina teksta, broj rubrika, broj partnera, daje prilično jasnu sliku kako radimo.

5. Inovativnost

Na portalu Wedding.hr se uvijek trudimo biti prvi u nečemu. Imamo kreativan tim koji se trudi ponuditi nešto novo, drugačije i bolje, i u tome uspijevamo. Prvi smo ukinuli "sponzorirane članke", ispromovirali tematska vjenčanja na raznim lokacijama Lijepe naše, krenuli u osobni obilazak lokacija i upoznavanje partnera, započeli s organizacijom fotoshootinga. Tako ćemo biti prvi hrvatski portal za vjenčanja na engleskom jeziku kako bismo promovirali Hrvatsku kao turistički destinaciju za vjenčanja, a u izradi je web trgovina za dodatnu promociju.


6. Odnos prema partnerima

Tijekom tih godina osobno smo obišli mnoštvo zanimljivih lokacija u Hrvatskoj te se osobno upoznali s većinom partnera s kojima surađujemo. Mnogi od partnera su nam postali prijatelji te s njima redovito održavamo dobre prijateljske odnose. Uvijek pokušavamo pronaći novi način kako ispromovirati usluge i proizvode naših partnera. Iznimno smo ponosni na suradnju s partnerima koji bilježe dugogodišnji rad te izniman uspjeh, ali uvijek rado podržavamo i pozdravljamo nove buduće partnere koji tek ulaze u svijet vjenčanja. Volimo reći da su naši partneri naša najbolja referenca. 


8. Najpovoljnije cijene u odnosu na slične portale

Wedding.hr nudi najniže cijene usluga oglašavanja te široku paletu načina oglašavanja – banneri, spozorirani članci, sponzorirane video galerije, sponzorirani video snimci,  upis i oglašavanje u katalogu, sponzorstvo portala. Svakom se oglašivaču pojedinačno kreira ponuda koja će najbolje istaknuti njihovu ponudu i usluge. Jedini smo portal za vjenčanja koji ne naplaćuje sponzorirane članke nego ih uključuje u redovitu ponudu oglašavanja. Medijski prostor na portalu Wedding.hr priprada svim našim partnerima jednako, te smo osmislili pakete kako bi svatko mogao u skladu sa svojim mogućnostima, dobiti najbolji medijski prostor.


9. Statistika posjeta

Wedding.hr
 po Google Analyticsu trenutno bilježi preko 130 000 mjesečnih jedinstvenih posjeta i oko 50 000 jedinstvenih korisnika u jednom mjesecu.


10. Stvaranje jedinstvenog portala za vjenčanja u Hrvatskoj

Osim oglašavanja u većim gradovima zemlje, portal Wedding.hr se okreće manjim sredinama i promoviranju kako urbanih, tako i ruralnih dijelova Lijepe naše. Wedding.hr nije centraliziran te ne preferira određene gradove više u odnosu na druge. Cijela Hrvatska je prostor djelovanja za Wedding.hr.

Wedding.hr - vjenčanja nikad nisu bila ovako zanimljiva!











Zašto oglašavati na internetu?

 

Istraživanja pokazuju da se najveći broj tvrtki oglašava se internetom. Od deset tvrtki čak će 9 koristiti neki oblik internetskih medija za komunikaciju tržištem.

Popularnost interneta raste zbog općenitog rasta broja korisnika, interakcije i dvosmjerne komunikacije, lake segmentacije potrošača, lakšeg mjerenja rezultata kampanje, nižih cijena oglašavanja itd.

Direktni internetski marketing iznimno je
 jeftin, a omogućuje ciljane i personalizirane poruke. Najveći apsolutni porast korištenja komercijalnih formata oglašavanja bilježe banneri i plaćeni oglasi po prikazu i kliku. Drugi najbrže rastući oglašivački format na internetu su profili na društvenim mrežama - Facebooku, Myspaceu, Twitteru koju su u načelu potpuno besplatni. Društveni mediji su najbrže rastuće zajednice na svijetu.

U posljednjih pet godina je došlo do razvoja e-trgovine.

Web stranice su postale standardni dio "komunikacijskog portfelja" tvrtki te je nezamislivo uopće poslovati bez njih.

Evolucija elektronskih medija snažno utječe na ponašanje kupca i danas najveći broj ljudi koristi internet za informiranje umjesto knjiga, žutih stranica, tiskanih oglasnika i specijaliziranih časopisa. Kupci koriste internet za prikupljanje općepoznatih informacija o tvrtki te pomaću oko donošenja odluke o kupnji proizvoda ili usluge.


Asset 1 Asset 2 Asset 3